تازه‌ها و اخبار سرند کالا, تکنولوژی

تاریخ معرفی رسمی آیفون جدید در سال 2019 توسط اپل

محصولات اپل
اپل به‌صورت رسمی دعوت‌نامه‌‌های مراسم رونمایی از آیفون 2019 جدید را برای تاریخ ۱۹ شهریور ارسال کرد.
 
 

به‌نظر می‌رسد که کمتر از دو هفته‌ی دیگر، بازار شایعات و گمانه‌زنی‌ها پیرامون نسل جدید آیفون 2019 حداقل برای مدتی از رونق خواهد افتاد.

اپل امروز دعوتنامه‌های مراسمی را برای تاریخ ۱۰ سپتامبر (سه‌شنبه ۱۹ شهریور) به رسانه‌ها ارسال کرد. کوپرتینونشین‌ها در این مراسم از آیفون‌های جدید خود پرده برخواهند داشت.

این مراسم در آمفی‌تئاتر استیو جابز، واقع در مقر اپل، کوپرتینو، رأس ساعت ۲۱:۳۰ به‌وقت تهران برگزار خواهد شد.

دوربین سه گانه در گوشیهای جدید اپل

درحالی‌که دعوت‌نامه‌ی اپل اطلاعات صریحی را درباره‌ی برنامه‌های این شرکت برای مراسم پیش‌رو ارائه نمی‌دهد، گمانه‌زنی‌ها حکایت از آن دارند که سران کوپرتینو سه مدل آیفون جدید را به‌عنوان جانشین‌هایی برای آیفون XR، آیفون XS و آیفون XS Max معرفی خواهند کرد.

دو مورد از سه مدل یادشده نخستین‌ گوشی‌های اپل با دوربین سه‌گانه خواهند بود و جانشین آیفون ۱۰ اس با نمایشگر بزرگ‌تری (۶.۱ در برابر ۵.۸ اینچ نسل قبل) از راه خواهد رسید.

لوگوی چند رنگی اپل

یکی از گمانه‌زنی‌هایی که با دیدن دعوتنامه‌ی اپل برای نخستین‌بار به‌ذهن می‌رسد، به لوگوی چندرنگی اپل بازمی‌گردد.

شاید این رنگ‌ها به بیانگر انوع مدل‌های جانشین آیفون XR باشند. پیش‌تر در گزارشی آمده بود که این گوشی هوشمند در رنگ‌های سفید، مشکی، زرد، سبز، ارغوانی و قرمز یا (Product) RED از راه خواهد رسید.

سال گذشته پیام «Gather round»، به‌مفهوم «گِرد آیید» روی دعوتنامه‌های اپل اشاره‌ی واضحی به محل برگزاری مراسم در اپل‌پارک و آمفی‌تئاتر استیو جابز داشت و تصویر موجود در دعوتنامه‌ی سال قبل از آن نیز تصویر پس‌زمینه‌ی پیش‌فرض آیفون ۱۰ را نشانمان می‌داد.

حال باید دید که کوپرتینونشین‌ها در نهایت امسال چه در سر دارند.

پشتیبانی از فناوری شارژ بی‌سیم معکوس

شایعه‌ی دیگر پیرامون آیفون 2019 به پشتیبانی آن‌ها از فناوری شارژ بی‌سیم معکوس بازمی‌گردد؛ فناوری جذابی که پیش‌تر با محصولات اندرویدی تجربه کردیم و اکنون قرار است؛ به گوشی‌های هوشمند محبوب اپل کمک کند تا امکان شارژ ایرپاد جدید با کیس مبتنی بر شارژ بی‌سیم را داشته باشند. ارتقاء باتری، فیس‌آیدی و فناوری جدید مقاومت در برابر شکستگی از جمله‌ی شایعات مهم دیگر پیرامون آیفون‌های جدید هستند.

منبع: زومیت 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *