از اعتماد و خرید شما از فروشگاه اینترنتی سرندکالا سپاسگزاریم و بهپاس این اعتماد آمادگی ارایه هرگونه خدمات پس از فروش؛ در حدتوان، به شما دوست گرامی را داریم.


سیستم جامع خدمات مشتریان سرندکالا معتقد به رضایتمندی صددرصدی دوستان سرندکالا از خدمات این مجموعه میباشد. بنابراین آماده ارایه مشاوره رایگان تلفنی به شما برای برطرف کردن عیب کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت، گوشی موبایل و … میباشد.


در صورت برطرف نشدن ایراد دستگاه، شما میتوانید با انتقال سیستم به بخش خدمات مشتریان سرند و یا تقاضای اعزام کارشناس با پرداخت حقالزحمه نسبت به رفع ایراد فنی دستگاه خود اقدام نمایید.