تازه‌ها و اخبار سرند کالا, تکنولوژی

راه اندازی فروشگاه اینترنتی سرندکالا

فروشگاه اینترنتی سرندکالا

رضا رحیمی، مدیر بازاریابی و فروش گروه تجاری سرند، در گفتگو با ما اعلام کرد که این گروه همزمان با عید سعید فطر پروژه «فروشگاه اینترنتی سرندکالا» را راه‌اندازی نموده است.


وی افزود: هم اکنون 10 نفر در بخش‌های مختلف این پروژه مشغول به کار می‌باشند و با توجه به مارکت پلیس بودن پلاتفرم این پروژه، همه کسانی که تمایل به عرضه و فروش کالا در عرصه ملی دارند، می‌توانند با ثبت نام در «فروشگاه اینترنتی سرندکالا» و پر کردن فرم مربوطه از پنل فروشندگی سرندکالا بهره‌مند شوند.


لازم به ذکر است که گروه تجاری سرند اولین شرکت ایرانی است که اقدام به راه اندازی فروشگاه‌های زنجیره‌ای تخصصی IT، الکترونیک و مخابرات در ایران کرده است.


گروه تجاری سرند یک مجموعه تجاری-مهندسی است که با بهره‌مندی از سرمایه، تخصص و تجربه سرمایه گذاران، کارکنان و مشاورین خود در زمینه واردات، فروش و خدمات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری موبایل، تبلت، لپ تاپ، کامپیوتر و سیستم‌های مخابراتی فعال می‌باشد.


وی همچنین از سرمایه‌گذاران و جوانان خلاق جهت توسعه شبکه فروش کالای دیجیتال سرند دعوت به همکاری کرد.


سامانه «فروشگاه اینترنتی سرندکالا» از هم اکنون در نشانی https://www.sarand.ir در دسترس کاربران می‌باشد و به مناسبت عید سعید فطر کاربران با استفاده از کد Sarand98 می‌توانند از تخفیف 100.000 ریالی در خرید اول خود و همچنین 500.000 ریالی در خرید دوم بهره‌مند گردند.

ما را دنبال کنید:

واتس اپ و تماس با پشتیبانی سرندکالا نرم افزار حسابداری برلیان اینستاگرام سرندکالا تلگرام سرندکالا پشتیبانی نرم افزار حسابداری برلیان

لطفا پرسشهای خود درباره سیستم عامل اندروید را در بخش دیدگاه این نوشته بنویسید؛ تا کارشناسان ما در اسرع وقت به صورت رایگان پاسخگوی شما باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *