تکنولوژی

سامسونگ عرضه گوشی قابل انعطاف در سال جاری را تایید کرد

یکی از جذاب‌ترین قالب‌های گوشی که چند سالی است بسیاری در آرزوی آن هستند، گوشی‌های قابل‌انعطاف بوده است. در این زمینه همیشه چشم‌ها به سمت سامسونگ بوده است؛ چراکه ساخت چنین گوشی نیازمند نمایشگرهای قابل خمیده شدن می‌باشد و نمایشگرهای OLED چنین قابلیتی رادارند و بگذارید خیلی رک بگوییم: چه کسی بهتر از سامسونگ؟

رقیب سامسونگ

اما حالا شرکت سامسونگ در این زمینه یک رقیب هم می‌بیند؛ شرکت هواوی پتنتی برای ساخت گوشی قابل‌انعطاف ثبت کرده و ممکن است، زودتر از سامسونگ اولین گوشی قابل‌انعطاف را عرضه کند! چنین خبری بهترین محرک برای سامسونگ است، که به تولید گوشی قابل‌انعطاف خود سرعت ببخشد؛ تا بتواند در این زمینه اولین در دنیا باشد.

در یک مصاحبه، مدیرعامل بخش موبایل سامسونگ تأیید کرد که این شرکت به دنبال اولین گوشی خمیده تحت نام گلکسی در سال جاری میلادی خواهد بود. درواقع گزارش‌شده که این شرکت حتی از کاربران نظرسنجی هم کرده که آیا آن‌ها گوشی قابل‌انعطاف می‌خواهند و اکثریت نیز پاسخ مثبتی به این پرسش داشته‌اند.

اگرچه در اوایل سال شنیده می‌شد که گوشی قابل انعطاف گلکسی سال بعد عرضه می‌شود اما همین که مدیرعامل سامسونگ رسما اعلام کرده که امسال باید منتظر چنین گوشی‌ای باشیم، یعنی خط تولید این گوشی سریع‌تر شده است.

آقای Koh، اطلاعات زیادی از این دستگاه به ما نداد اما گفت که در کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ در سال جاری که در تاریخ‌های هفتم و هشتم نوامبر برگزار می‌شود، ممکن است این گوشی معرفی شود. همچنین علاوه بر این آقای Koh وعده داد که این دستگاه قابلیت‌های ویژه‌ای را برای حالتی که گوشی را به صورت کامل باز نشده در نظر گرفته است و درواقع می‌خواهد از همین الان علاقه‌مندان به خرید این گوشی را به عرضه یک پرچمدار عالی امیدوار کند. درواقع اینطور باید بگوییم که گوشی قابل انعطاف سامسونگ قرار نیست یک گوشی مثل Galaxy Round (اولین گوشی خمیده سامسونگ را به یاد دارید؟) باشد و پس از مدتی فراموش شود، بلکه این گوشی قرار است یک محصول جدید و رده بالا در خانواده گوشی‌های گلکسی باشد.

متاسفانه اطلاعات بیشتری از این گوشی هوشمند در دسترس نیست و فعلا باید صبر کنیم ببینیم این شرکت چه چیزی برای ما آماده کرده است. شما درباره ایده گوشی‌های قابل انعطاف چه فکر می‌کنید؟

منبع: GSMArena

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *