تکنولوژی

یک دمو برای Anthem عرضه خواهد شد، ولی نه رایگان

الکترونیک آرتز خبر داده است که حدود یک ماه زودتر از عرضه‌ی بازی Anthem یک نسخه‌ی دمو از آن عرضه خواهد کرد. نکته‌ی مهم این جاست که این دمو فقط در دسترس کسانی قرار خواهد گرفت که یا بازی را پیش‌خرید کرده‌اند، یا عضو سرویس اشتراکی Origin Access و EA Access شرکت الکترونیک آرتز هستند.

قرار است Anthem در روز ۳ اسفند روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود

استودیوی بازی‌سازی بایوویر سفت و سخت مشغول کار روی بازی Anthem است و حتی تاریخ دقیق عرضه‌ی بازی را می‌دانیم، ولی هنوز آن طور که باید از بازی چیزی ندیده‌ایم. به غیر از رونمایی سال گذشته‌ی این بازی، و تریلر گیم پلی آن که در نمایشگاه E3 2018 نشان‌مان داده شده، الکترونیک آرتز حرف زیادی از ساختار بازی نزده است. عرضه‌ی یک دمو قابل بازی از Anthem می‌تواند تصور خوبی از بازی به ما بدهد، ولی متاسفانه الکترونیک آرتز امکان تجربه‌ی این دمو را فقط برای کسانی فراهم می‌کند که بازی را خریده‌اند یا اساسا احتمال خرید توسط آن‌ها وجود دارد.

با توجه به اینکه بازی Anthem کاملا آنلاین و چند نفره است، بهتر است الکترونیک آرتز یک بتا بزرگ برای بازی برگزار کند تا بازخورد بازی‌کننده‌ها نسبت به بازی را دریافت کند، ولی خبری از نسخه‌ی بتا بازی نیست و Anthem بدون هیچ نسخه‌ی آزمایشی عرضه خواهد شد.

تریلر بازی Anthem

بازی Anthem یک اکشن سوم شخص چند نفره است که عناصر نقش‌آفرینی زیادی را هم در خودش جای داده. قرار است Anthem در روز ۲۲ فوریه سال ۲۰۱۹ میلادی (۳ اسفند) روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود. نسخه‌ی دمو بازی در روز ۱ فوریه در دسترس افراد قرار خواهد گرفت.

الکترونیک آرتز هم‌چنین یک تریلر داستانی از بازی Anthem منتشر کرده است که می‌توانید آن را در ادامه ببنید.

منبع: یوروگیمر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *