[vc_row][vc_column][vc_custom_heading text=”ما در سرندکالا تمام تلاش خود را می‌کنیم؛ تا به ساده‌ترین روش ممکن کالاها و خدماتمان را در اختیار دوستان و مشتریان گرانقدر قرار دهیم.” font_container=”tag:h1|text_align:right|color:%2314477e” use_theme_fonts=”yes”][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”20143″ img_size=”full” alignment=”center”][vc_empty_space height=”62px”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”5/6″][vc_toggle title=”پرداخت آنلاین از طریق درگاه معتبر بانکی” open=”true” custom_font_container=”tag:h2|text_align:right|color:%23ed1a23″ custom_use_theme_fonts=”yes” use_custom_heading=”true”]

این روش پرداخت سریع‌ترین، بهترین و امن‌ترین روش برای خریدهای اینترنتی و آنلاین می‌باشد.

دوستان سرندکالا می‌توانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی، مبلغ سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند. پرداخت موفق مبلغ سفارش به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و پس از آن پیامکی مبنی بر ثبت موفق سفارش، برای شما ارسال می‌شود و نیازی به اطلاع‌ دادن پرداخت سفارش نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده‌سازی و ارسال می‏‌شود.

لازم به ذکر است که پرداخت اینترنتی باعث ایجاد اولویت و تسریع در پردازش سفارش کاربران می‌شود.

هنگام ثبت سفارش می‌توانید گزینه درگاه بانک سامان را انتخاب و بعد از وارد شدن به درگاه، اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.

برای پرداخت اینترنتی شما به موارد زیر نیاز دارید:

  • شماره کارت  (شماره 16 رقمی روی عابر بانک )
  • رمز دوم کارت   (برای پرداخت اینترنتی لازم است قبلاً رمز دوم (رمز خرید اینترنتی) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید.
    برای فعال کردن رمز خرید اینترنتی، می‏‌توانید به دستگاه خودپرداز بانک صادرکننده کارت خود مراجعه، کارت خود را وارد کرده و بخش عملیات رمز را انتخاب کنید. سپس، در بخش رمز دوم یا رمز اینترنتی، رمز خود را انتخاب کنید.
  • CVV2    ( یک کد ۳ یا ۴ رقمی است که پشت یا روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج می‌شود و به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عنوان یک کد امنیتی در پرداخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اینترنتی کاربرد دارد.)
  • تاریخ انقضاء    (تاریخ انقضا کارت‌ بانکی روی آن حک شده است. اگر روی کارت شما تاریخ انقضا وجود ندارد، می‏‌توانید از عدد ۱۲ به جای ماه و از ۹۹ به جای سال انقضای کارت استفاده کنید.)

[/vc_toggle][vc_empty_space][/vc_column][vc_column width=”1/6″][vc_single_image image=”20147″ img_size=”full” alignment=”right”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”5/6″][vc_toggle title=”کارت به کارت” open=”true” custom_font_container=”tag:h2|text_align:right|color:%23ed1a23″ custom_use_theme_fonts=”yes” use_custom_heading=”true”]

توصیه اکید ما استفاده از درگاه معتبر بانکی برای پرداخت آنلاین در هنگام ثبت سفارش می‌باشد ولی در مواردی که درگاه‌های پرداخت دچار مشکل هستند، گزینه کارت به کارت را برای دوستان خود فعال کرده‌ایم.

شما با انتخاب گزینه کارت به کارت می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید.

سپس مبلغ سفارش را به شماره کارت 6037998227067971 به نام زهرا رحیمی واریز و در آخر رسید را همراه با شماره سفارش برای ما به شماره ۹۳۶۵۵۹۹۸۴۶ از طریق واتساپ یا تلگرام ارسال کنید.

پس از بررسی و دریافت تأییدیه بخش مالی پیامکی مبنی بر ثبت سفارش برای شما ارسال می‌شود و به‌صورت خودکار سفارش شما وارد مراحل آماده‌سازی و ارسال می‌شود.

[/vc_toggle][vc_empty_space][/vc_column][vc_column width=”1/6″][vc_single_image image=”20146″ img_size=”full” alignment=”right”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”5/6″][vc_toggle title=”خرید اعتباری” open=”true” custom_font_container=”tag:h2|text_align:right|color:%23ed1a23″ custom_use_theme_fonts=”yes” use_custom_heading=”true”]

ما در سرندکالا با بیش از بیست سال فعالیت تجاری بازرگانی در شهرهای تهران، شیراز و ارسنجان و بیش از ده هزار مشتری ثابت حضوری با صدور سرند کارت امکان خرید اعتباری را برای دوستان و مشتریان ثابت خود خود فراهم آورده‌ایم.

برای خرید اعتباری و قسطی موبایل، لپ‌تاپ، کامپیوتر چاپگر، گجت‌های هوشمند و … گزینه خرید اعتباری را انتخاب و شماره سرندکارت خود را وارد کنید.

بعد از ثبت سفارش همکاران ما در بخش فروش اعتباری با شما تماس گرفته، سفارش شما ثبت و در مراحل آماده‌سازی و ارسال قرار می‌گیرد.

[/vc_toggle][vc_empty_space][/vc_column][vc_column width=”1/6″][vc_single_image image=”20147″ img_size=”full” alignment=”right”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”5/6″][vc_toggle title=”پرداخت در محل” open=”true” custom_font_container=”tag:h2|text_align:right|color:%23ed1a23″ custom_use_theme_fonts=”yes” use_custom_heading=”true”]

این روش فعلاً برای خریدهای کم‌حجم و کمتر از مبلغ سه میلیون تومان در شهر شیراز فعال می‌باشد و به زودی در شهرهای تهران و کرج نیز فعال می‌شود.برای بهره‌مندی از این روش فقط کافی ست  گزینه ارسال توسط پیک را باید برای پرداخت در محل انتخاب  کنید، سپس همکاران ما با شما تماس گرفته و بعد از هماهنگی زمان تحویل و هزینه ارسال، سفارش وارد مراحل آماده‌سازی و ارسال می‌شود.

لازم به ذکر است که در این روش هزینه ارسال بر عهده مشتری می‌باشد.

[/vc_toggle][/vc_column][vc_column width=”1/6″][vc_single_image image=”20147″ img_size=”full” alignment=”right”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height=”72px” css=”.vc_custom_1677601089250{background-color: #ffffff !important;}”][nikanshop_vc_products_carousel item_count=”4″ addbtn=”true” instock=”true” title=”جدیدترین‌ها” category=”1107″][/vc_column][/vc_row]