پاسخ پرسش های پرتکرار

پرسش های پرتکرار
چطور می توانم مشخصات کاربری و ایمیل خود را ویرایش کنم؟
با وارد کردن ایمیل (یا شماره ی همراه ) وارد حساب کاربری خود شوید.
روی گزینه "پروفایل " کلیک کرده و در صفحه‏" اطلاعات شخصی" روی “ویرایش اطلاعات شخصی " کلیک کنید.
می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
خیر، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر نیست.
چطور در سرندکالا سفارش خود را ثبت کنم؟
وارد پروفایل خود شوید. محصول مورد نظر خود را جستجو کنید. روی " افزودن به سبد خرید" کلیک کنید.
چطور می توانم سفارشم را پیگیری کنم؟
وارد سایت سرندکالا شوید.
روی گزینه سفارش های من کلیک کنید.
در این قسمت با کلیک روی جزییات می توانید سفارش خود را ببینید.
می توانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.
در چه شرایطی می توانم کالای خود را بازگردانم؟
آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از اولویت‏‌های ما بوده است و سرندکالا در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.