تازه‌ها و اخبار سرند کالا, تکنولوژی

تی وی باکس چیست؟

نمایندگی، مشخصات قیمت خرید و فروش اندروید باکس و تی وی باکس
این روزها با پیشرفت تکنولوژی و فراگیر شدن اینترنت پرسرعت شبکه‌های پخش آنلاین فیلم و سریال مانند: فیلیمو، نماوا، نتفلیکس، یوتیوب و … مورد توجه کاربران قرار گرفته‌اند.
بنابراین پلتفرمها و شبکه‌های پخش خانگی بر بستر اپلیکیشن‌ها اقدام پخش فیلم و سریال نموده‌اند.
 
 
خرید اندروید باکس

سرند کالا مرکز فروش حضوری تی وی باکس

 
 
این اپلیکیشن‌ها بر روی گوشی‌های موبایل قابل نصب و اجرا می‌باشند، اما به دلیل کوچک بودن صفحه نمایش موبایل تماشای فیلم و سریال از آن جذابیت زیادی ندارد و بنابراین تی‌وی‌باکس‌ها با سیستم عامل اندروید برای تماشای آنلاین فیلم سریال از پلتفرمهای فیلیمو، نماوا، فیلم‌نت آپارات، یوتیوب، لنز، نت‌فلیکس، پرایم و … فراگیر شدند.

با ظهور VOD، همه فیلمها و سریالها بر بستر اینترنت و از طریق اپلیکشنهای پخش آنلاین مانند یوتیوب، فیلیمو، نماوا، لنز، تلویبیون، فیلم نت، آیو، سیمای همراه، نت فلیکس، پرایم ویدئو و … در دسترس هستند. بنابراین تی وی باکسها و اندروید باکسها به عنوان ابزاری کاربردی و حرفه ای جای خود را در خانه ها، مراکز آموزشی، ادارات، دانشگاهها، سالنهای سمینار و … باز کرده اند.

این گجت نوظهور و کاربردی امروزه با نامهای مختلفی همچون تی وی باکس شیائومی، اندروید باکس تسکو، نکس باکس، اندروید باکس ایکسویژن، می باکس، ونتار و … غیره شناخته می شوند.

اسامی دیگری که  این پدیده نوظهور در بازار با آنها شناخته می شود شامل؛ اسمارت باکس، می باکس، تی وی باکس هوشمند، هوشمندساز تلویزیون، Android TV BOX و … است.

در ویدئوی زیر هم توضیحات کوتاهی در مورد تی وی باکس داده ایم.

*-

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *