تکنولوژی, تازه‌ها و اخبار سرند کالا

درروزهای شیوع کرونا در کنار شما هستیم.

کرونا را شکست می دهیم

فروشگاه اینترنتی سرند کالا از روزهای پایانی سال 98 و در شرایطی که شهروندان برای رعایت بیشتر اصول بهداشتی کمتر به بازارهای فیزیکی مراجعه می‌کنند، با وجود سختی‌های تامین کالا در حال خدمت‌رسانی به اقشار مختلف جامعه می باشد.

سرندکالا با ایجاد امکان خرید کالا در فضای مجازی، آسودگی خاطر را برای دوستان و مشتریان عزیز به ارمغان آورده است.

ما در این شرایط، با دقت حقوق مصرف‌کنندگان را در تامین کالاهای مورد نیاز رعایت می کنیم.

در ادامه به تعهدات خود برای حفظ بهداشت و سلامت دوستانمان برای کنترل همه گیری بیماری کووید 19 (کرونا) می پردازیم:

1- کارکنان سرند کالا با رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی و ماندن در خانه با دورکاری در قطع زنجیره شیوع سهیم شده اند.
2- ما خود را موظف به کنترل قیمت کالاها می دانیم، و با تمام تلاش نسبت به تامین کالاهای مورد نیاز جامعه با  منصفانه ترین قیمت‌ها اقدام می کنیم.
3- با توجه به محدودیتهای بازار، ممکن است؛ روی برخی کالاها سقف معینی برای تعداد کالاهای سفارش داده شده تعریف شود و امکان ثبت سفارش برای تعداد بالایی از این اقلام وجود نداشته باشد.
4- با وجود عدم اثبات امکان انتقال ویروس از کالاهای وارداتی و طی زمان مشخصی در انبارها، ما با رعایت بهداشت محیط نگهداری کالاها و انبار و همچنین با ضدعفونی و گندزدایی محیط تمام تلاش خود را برای قطع زنجیره شیوع می کنیم.
5- ما برخود لازم می دانیم در زمان بسته بندی و ارسال بسته‌های سفارشی به درب منازل، نکات و توصیه های بهداشتی را رعایت نموده تا سهم به سزایی در کنترل همه گیری ویروس کرونا داشته باشیم.

در شرایط فعلی، ما پرسنل و کارکنان فروشگاه اینترنتی سرندکالا همانند سایر گروه‌های جامعه با همدلی و حمایت از یکدیگر تلاش می کنیم، که دوران گذار از این بحران با آسیب های کمتری به هموطنان عزیز طی شود.  امید است با همیاری و تعامل مناسب، این بحران به خوبی و با کمترین آسیبی پشت سر گذاشته شود.

شما می توانید با کلیک بر روی آیکون واتساپ سفارشات خود را به سرندکالا ارایه دهید.

ما را دنبال کنید:

اینستاگرام سرندکالا تلگرام سرندکالا

1 نظر در “درروزهای شیوع کرونا در کنار شما هستیم.

  1. محمودی گفت:

    بیشتر از 20 سال است که با سرندکالا آشنا شدم و خریدهای زیادی از شما به صورت حضوری داشتم و همیشه کالای اصلی، باکیفیت و خدمات پس از فروش خوب از شما دریافت کردم.
    خوشحالم که الان هم به صورت آنلاین فعالیت می کنید و در دسترس هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *