تکنولوژی

نگهداری از پاور بانک

آموزش کامپیوتر

این روزها نگهداری از پاور بانک‌ها که به‌عنوان یک وسیله جانبی پرکاربرد می‌باشد اهمیت بسیاری دارد. ما نیز با توجه به کاربرد بالای این وسیله جانبی در اینجا نکاتی برای نگهداری و افزایش طول عمر پاور بانک‌ها در اختیار  شما قرار می‌دهیم.

 

  • استفاده از شارژر یا کابل بی‌کیفیت یا غیر مناسب، هم پروسه شارژ را بسیار طولانی می‌کند و هم باعث کاهش بازدهی مناسب پاور بانک می‌شود.
  • هر چه ظرفیت پاور بانک بیشتر باشد، شارژ آن هم طولانی‌تر خواهد بود، پس شکیبا باشید تا شارژ کامل انجام شود. (در شرایط برابر زمان کامل شدن شارژ یک پاور بانک 20,000mAh دو برابر یک پاور بانک 10,000mAh است).
  • ظرفیت خروجی پاور بانک معمولاً %65±5 ظرفیت باتری آن است. دلیل این قضیه تبدیل ولتاژ ۳٫۷ باتری داخلی (که حجم آن روی پک کالا نوشته‌شده است) به ۵ ولت مورداستفاده موبایل شما می‌باشد. در پاور بانک‌های با خروجی بیشتر، نسبت به ولتاژ خروجی پاور بانک، این درصد متغیر خواهد بود.
  • همواره برای خرید بهتر، اطلاعات مندرج بر روی بسته‌بندی کالا، میزان خروجی پاور بانک، میزان نیاز روزانه و حجم باتری موبایل خود را در نظر بگیرید تا پاور بانکی که تهیه می‌کنید کارایی لازم برای شمارا داشته باشد.
  • سریع‌ترین و کامل‌ترین شارژ زمانی انجام خواهد شد که دستگاه شما خاموش باشد، زیرا در هنگام روشن بودن موبایل شما تمام انرژی مصرفی دستگاه از پاور بانک تأمین‌شده و مازاد آن برای شارژ باتری شما استفاده خواهد شد. یعنی حتی اگر موبایل روشن باشد و با آن کار نکنید مصرف بیشتری خواهد داشت. همچنین اگر هنگام شارژ از موبایل خود استفاده کنید (فضای مجازی، اینترنت، بازی و ….) ممکن است، فقط انرژی مصرفی تأمین شود و باتری شارژ نشود. این مورد هنگام شارژ با شارژر گوشی هم به این صورت است.
ما را دنبال کنید:

اینستاگرام سرندکالاتلگرام سرندکالا پشتیبانی نرم افزار حسابداری برلیان

فروش ويژه انواع پاوربانك

واحد خدمات مشتریان سرندکالا آماده پاسخگویی به پرسشهای شما در مورد نگهداری، عیب یابی و مشاوره خرید پاوربانک می باشد. لطفا پرسشهای خود را در بخش دیدگاه این مقاله بنویسید و برای ما ارسال بفرمایید، تا در اسرع وقت به شما پاسخ دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *