[vc_row][vc_column][vc_column_text]
امکان CRM یا ارتباط با مشتریان
نرم افزار حسابداری برلیان این ماژول را براي آن دسته از شرکتها و کسب و کارهایی فراهم کرده است؛ که تمايل دارند، تمامی تماس های مشتريان و کارمندان خود را به صورت متمرکز ثبت و درخواست های مشتريان خود را از اين طريق CRM پيگيری و مديريت نمايند.
مدل CRM طراحي شده از نرم افزار مرکز داده های تیم پشتیبانی نرم افزارهای برليان برگرفته شده است؛ که نتیجه 10 سال بازنگری و تجربه کاری با این سیستم، با روشی ساده و قابل درک برای بازاریان و شرکتها می باشد.
CRM برلیان؛ یک شبیه سازی قوی و کاربردی از گردش کار بنگاههای تجاری ایرانی
این مدل CRM با مدلهای موجود CRM در وب سایتها و بازار تا حدودی تفاوت دارد.
CRM برلیان بر پایه پيشنهادات مشتریان برلیان و گردش کار بنگاههای تجاری کشور طراحی، پیاده سازی و تکمیل شده است. بنابراین یک سیستم کاربردی می باشد، که هیچ هزینه اضافی را بر دوش صاحبان کسب و کار و بنگاههای تجاری تحمیل نمی کند.
دارندگان نرم افزار حسابداری برلیان می توانند نسخه رایگان ارتباط با مشتریان را یک ماه تست و بررسی نمایند.
هرگونه پرسش راجع به سیستمهای حسابداری برلیان را در دیدگاه این مقاله بنویسید؛ تا کارشناسان ما به صورت رایگان به شما پاسخ دهند.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]