نرم افزار حسابداری برلیان, برلیان حقوق و دستمزد, برلیان ویژه تجار و بازاریان, برلیان ویژه شرکت ها, تازه‌ها و اخبار سرند کالا

مدیریت ارتباط با مشتریان و CRM برلیان

مدیریت ارتباط با مشتریان

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

امکان CRM یا ارتباط با مشتریان

 نرم افزار حسابداری برلیان این ماژول را براي آن دسته از شرکتها و کسب و کارهایی فراهم کرده است؛ که تمايل دارند، تمامی تماس های مشتريان و کارمندان خود را به صورت متمرکز ثبت و درخواست های مشتريان خود را از اين طريق CRM پيگيری و مديريت نمايند.
مدل CRM طراحي شده از نرم افزار مرکز داده های تیم پشتیبانی نرم افزارهای برليان برگرفته شده است؛ که نتیجه 10 سال بازنگری و تجربه کاری با این سیستم، با روشی ساده و قابل درک برای بازاریان و شرکتها می باشد.

CRM برلیان؛ یک شبیه سازی قوی و کاربردی از گردش کار بنگاههای تجاری ایرانی

این مدل CRM با مدلهای موجود CRM در وب سایتها و بازار تا حدودی تفاوت دارد.

CRM برلیان بر پایه  پيشنهادات مشتریان برلیان و گردش کار بنگاههای تجاری کشور طراحی، پیاده سازی و تکمیل شده است. بنابراین یک سیستم کاربردی می باشد، که هیچ هزینه اضافی را بر دوش صاحبان کسب و کار و بنگاههای تجاری تحمیل نمی کند.

دارندگان نرم افزار حسابداری برلیان می توانند نسخه رایگان ارتباط با مشتریان را یک ماه تست و بررسی نمایند.

هرگونه پرسش راجع به سیستمهای حسابداری برلیان را در دیدگاه این مقاله بنویسید؛ تا کارشناسان ما به صورت رایگان به شما پاسخ دهند.

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *