نرم افزار حسابداری برلیان

قفل جدید نرم افزار حسابداری برلیان

برلیان اولین، روانترین و بهترین حسابداری بازرگانی و فروشگاهی فارسی

نرم‌افزار حسابداری برلیان یکی از قدیمی‌ترین، کامل‌ترین و روان‌ترین برنامه حسابداری فارسی-انگلیسی موجود در بازار خاورمیانه بود.

این نرم‌افزار حسابداری نزدیک به ۳۰ سال محبوب‌ترین برنامه حسابداری فروشگاهی، بنکداری در ایران، افغانستان، تاجیکستان و دیگر کاربران فارسی‌زبان دنیا بود.

یکی از ویژگی‌های برنامه حسابداری برلیان به‌روزرسانی های روزانه و پویایی آن در ارائه خدمات بود.

قفل جدید نرم افزار حسابداری برلیان

با قوی شدن زیرساخت اینترنت کشور و امید به اینکه اینترنت کشور دیگر قابل قطع شدن نیست، برلیان را بر آن داشت تا آرزوی دیرینه مشتریان را که خلاصی از  قفل‌های سخت‌افزاری بود تحقق‌بخشد.

در سیستم جدید مشتریانی که تمایل دارند؛ از نسخه‌های افزایش امکانات بعد از یک مهرماه 1399 استفاده نمایند، حتماً بایستی اینترنت داشته باشند.

با دانلود و نصب نسخه جدید برنامه حسابداری برلیان مهر شما می‌توانید به جای قفل سخت‌افزاری، از قفل نرم‌افزاری برلیان استفاده کنید.

همچنین در صورتی که مشکلی برای قفل سخت‌افزاری شما پیش بیاید، دیگر نیازی به ارسال قفل به دفتر مرکزی و انتظار برای دریافت قفل سخت‌افزاری جدید را ندارید. در نسخه های جدید حسابداری برلیان 90 قفل نرم افزاری – اینترنتی برلیان به‌صورت رایگان با قفل سخت‌افزاری جایگزین شده و شما به‌راحتی به‌کار خود ادامه می‌دهید.

در سیستم جدید به‌جای کنترل حضور قفل سخت‌افزاری، قفل نرم افزاری – اینترنتی برای شما به‌صورت اتوماتیک فعال می‌شود و شما به تعداد قفل‌های خریداری‌شده، در هر محلی که تمایل دارید می توانید نرم افزار حسابداری را راه‌اندازی و از آن استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *