نرم افزار حسابداری برلیان

مشکل تاریخ در نرم افزار حسابداری برلیان

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

با به پایان رسیدن سال 1399، و تغییر فرمت سال از –13 به –14؛ در آغاز سال 1400 گزارشهای فروانی مبنی بر اشکال در تاریخ نرم افزار حسابداری برلیان در سیستم پاسخگویی آنلاین برلیان (سپاس) ثبت گردید.

بنابراین تیم پیشتیانی برلیان از همان دقایق اولیه دریافت گزارش خطای تاریخ سال 1400، مشکل را بررسی و نسبت به رفع اشکال آن به سرعت اقدام کردند.

تیم پشتیبانی برلیان این خطا را  اول فرودین 1400 به سرعت برطرف نمود و فایل بروزرسانی را در کلوپ برلیان قرار داد.

اعضای خانواده بزرگ برلیان با مراجعه به کلوپ برلیان، سپس دانلود و نصب جدیدترین نسخه نرم افزار حسابداری برلیان می توانند مشکل تاریخ در نرم افزار حسابداری خود را حل کنند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهی در مورد “مشکل تاریخ در نرم افزار حسابداری برلیان

  1. عبدلی گفت:

    سلام وقت بخیر
    در فاکتور فروش بعد از مبلغ کل فاکتور بخوام زیر مبلغ کل مثلا کرایه حمل و دو تا ستون دیگه اضافه کنم باید چجور طراحی کنم فرمتش چیه
    چون داخل فاکتور فروش میشه ده ردیف قسمت تخفیف اضافه کرد ولی زمان پرینت جمع کلی نشون میده

    1. سلام
      بهتر است که کرایه حمل را به عنوان کالا تعریف کنید با ماهیت خدمات
      برای اضاف کردن فیلد به گزارشات توصیه می کنیم در فیلمهای آموزشی برلیان قسمت گزارشگیری مثال 1/طراحی، مثال2/طراحی و مثال3/طراحی را مشاهد بفرمایید.

  2. منصور گفت:

    برلیان بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاه که تا حالا مشکلی نداشتم باهاش

  3. مهدی رشیدی گفت:

    نرم افزار حسابداری رستوران که کامل باشه و بتونیم حقوق و بقیه هزینه ها و خرید مواد اولبه را در آن ثبت کنیم معرفی می کنید

  4. راحله بیگلری گفت:

    چطوری نرم افزار حسابداری رایگان برای فروشگاه را دانلود کنم

    1. به نام خدا
      سلام
      برای دانلود رایگان نرم افزار حسابداری فروشگاهی و همچنین دانلود رایگان نرم افزار حسابداری مالی بازرگانی برلیان از لینک زیر استفاده کنید.

      لینک دانلود نرم افزار حسابداری رایگان

  5. مهدی گفت:

    سلام. میشه نمونه فایل اکسل برای ورود اطلاعات از برنامه حسابداری دیگه برای قسمت عملکرد روزانه بدی؟

    1. سلام
      با آرزوی سالی پر خیر و برکت برای شما
      همانطور که مستحضرید در نرم افزار حسابداری برلیان هیچگونه محدودیتی در هیچ کجای نرم افزار برای کاربر ایجاد نشده است و کاربران حسابداری برلیان می توانند طبق سلیقه و نیاز خود، اقدام به په پیاده سازی نرم افزار براساس استاندارهای بیزیننس خود کنند. بنابراین در حسابداری برلیان برای ورود اطلاعات از اکسل به نرم افزار حسابداری برلیان تمپلت و قالب خاصی وجود ندارد. برای آگاهی بیشتر توصیه می کنیم که از لینک زیر روش ورود اطلاعات از اکسل به نرم افزار حسابداری را مطالعه کنید.

      انتقال اطلاعات از اکسل به حسابداری برلیان

      در صورتیکه نیاز به راهنمایی بیشتر داشتید، پرسش خود را در بخش نظرات پست انتقال اطلاعات از اکسل به نرم افزار حسابداری برلیان مطرح کنید.

  6. افضلي گفت:

    چطوري مي تونم سود ماهانه را در برنامه حسابداري برليان حساب كنم؟

    1. در گزارش صورت سود وزیان تیک “به صورت دوره ای سه ستونی” را روشن نمایید.با انجام این کار در قسمت محدوده زمانی محدوده “از” هم اضافه خواهد شد. در گزارش نمایش داده شده، سه ستون نمایش داده خواهد شد که؛ در ستون اول تا قبل از بازه زمانی “از” و در ستون دوم تا آخر بازه زمانی”تا ” و در ستون سوم اختلاف بین این دو ستون نمایش داده خواهد شد، که این اعداد سود بازه زمانی مورد نظر شما خواهد بود.

      آموزش حسابداري برليان

  7. کدخدایی گفت:

    در برنامه حسابداری برلیان قسمت اطلاعات اولیه، مشخصات کالاها، “نام گزارشی 2” چه کاربردی داره

    1. یکی از کاربردهای نام گزارشی 2 جهت گزارش فصلی مالیات است.تمامی کالاهایی که نام گزارشی 2 آن ها به یک نام است نرم افزار حین تهیه گزارش ، مقادیر این کالاها را برای یک طرف حساب تجمیع میکند و در یک سطر درج مینماید .و یا میتوان در تنظیمات گزارشی با روشن کردن تیک”نام گزارشی 2 استفاده شود”در گزارشات به جای نام کالا یا نام گزارشی ،این نام درج شود.

  8. مهسا گفت:

    برای آموزش صفر تا صد حسابداری برلیان که در بازار کار از آن استفاده کنیم چگونه باید اقدام کرد.

    1. به نام خدا
      با سپاس از توجه شما
      همانگونه که مستحضرید حسابداری برلیان، یکی از قدیمی ترین برنامه های حسابداری در ایران می باشد و حسابداری پرکاربردی در بازار کار است، خوشبختانه فیلم آموزشی نرم افزار حسابداری برلیان به صورت کامل در دسترس است و می توانید با کلیک بر روی این قسمت، فیلم آموزشی برلیان را دانلود کنید.

  9. زارع گفت:

    سلام
    با تشکر از سایت خوب سرند کالا
    من یک نرم افزار برلیان دارم و از آن برای مغازه استفاده می کنم. الان هم یک کار جدید راه انداختم، می خواستم بدونم آیا می شه از یک برنامه حسابداری برلیان برای چندتا کار اتفاده کنم.

    1. نرم افزار حسابدار ی برلیان محدودیتی در این زمینه ندارد، شما با خرید یک عدد نرم افزار حسابداری می توانید از آن برای بی شمار کسب و کار استفاده کنید. فقط کافی است که نرم افزار حسابداری را در فولدری جدیدنصب و راه اندازی کنید.

  10. محمدصادق گفت:

    آره شما راست میگین. در همان دقایق ابتدایی مشکل رو حل کردن.
    این رو هم بنویسین که 500 تومن میخوان که مشکل رو حل کنن.
    در صورتی که این باگ نرم افزاریه و باید رایگان حل شه

    1. سلام دوست عزیز
      برای دریافت خدمات و بروزرسانی های جدید نرم افزار حسابداری برلیان باید اشتراک سالیانه را پرداخت کنید. برنامه حسابداری برلیان و هر نرم افزار حسابداری معتبر در ایران و جهان فقط یکسال خدمات رایگان ارایه می دهند، و بعد از یکسال، اشتراک سالیانه باید توسط مالک و استفاده کننده نرم افزار پرداخت شود. شما از زمان پرداخت حق اشتراک به مدت یکسال از خدمات رایگان کلوپ برلیان برخوردار هستید و بروزرسانی های روزانه نرم افزار حسابداری برلیان در دسترس شماست. بنابراین اگر شما از سیستم سپاس و خدمات کلوپ برلیان استفاده کنید؛ مطمئنا پولتان را به هدر نداده اید. و یک نکته دیگر درباره حسابداری برلیان: بسیاری از دارندگان برنامه حسابداری برلیان حرفشان این است که؛ بیش از ده سال است، از نرم افزار استفاده می کنم و مشکلی نداشتم، چرا باید اشتراک سالانه پرداخت کنم؟ این ویژگی به طراحی و زیرساخت بسیار عالی نرم افزار حسابداری برلیان برمی گردد، که برنامه حسابداری برلیان با بهترین کیفیت و کارآیی عالی سالها کار می کند و نقص در آن وجود ندارد، بنابراین ما استفاده کنندگان حسابداری برلیان باید با پرداخت اشتراک سالانه نرم افزار به پایداری تیم پشتیبانی کمک کنیم.

  11. امیر براتی گفت:

    سلام
    چطوری می تونم دموی نرم افزار حسابداری برلیان را تهیه کنم

    1. برای دانلود نسخه دموی نرم افزار برلیان در وب سایت سرند کالا بر روی سرندبلاگ کلیک کرده و سپس وارد تاپیک دانلود نرم افزار حسابداری برلیان شوید و دموی حسابداری برلیان را رایگان داتلود کنید.

  12. احمد غیاثی گفت:

    آیا در آپدیتها جدید حسابداری فروشگاهی برلیان به جز رفع مشکل تاریخ، امکان جدیدی هم به نرم افزار حسابداری برلیان اضافه شده است؟

    1. سلام
      با سپاس از توجه شما
      تیم پشتیبانی برلیان با جمع آوری نظرات مشتریان در کلوپ برلیان به صورت روزانه نرم افزار را ارتقا و امکانات مورد درخواست خانواده برلیان را به آن اضافه می کند.

  13. بهمن ناصری گفت:

    سلام
    برای خرید نرم افزار فروشگاهی برلیان باید چجوری اقدام کنیم؟

    1. به نام خدا
      با سپاس از اعتماد شما
      سرندکالا نماینده رسمی و تنها وب سایت فروش نرم افزارهای حسابداری برلیان می باشد.
      کلیه مراحل فروش، راه اندازی و آموزش حسابداری برلیان پس از ثبت سفارش و پرداخت؛ توسط کارشناسان مجرب سرندکالا انجام می شود.
      برای خرید نرم افزار حسابداری برلیان و همچنین مشاهده قیمت نرم افزار حسابداری برلیان اینجا کلیک کنید.

  14. حسین شجاعی گفت:

    از شرکت سرند کالا برای پشتیبانی خوب نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی ممنونیم.

    1. یاسین گفت:

      سلام
      بنده نرم افزار رو نصب میکنم اما مشکل دیتا بیس کانکشن ۱ میده
      چطور مشکل رو حل کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *