نرم افزار حسابداری برلیان

ویژگیهای یک نرم افزار حسابداری کاربردی آسان، ساده و روان

امکانات نرم افزار حسابداری برلیان
نرم افزار حسابداری آسان، حسابداری فروشگاه، حسابداری شرکت و استارتآپ چگونه باید باشد؟
 
بهتر است که یک حسابداری غیرحرفه ای باشد.

منظور از نرم افزار حسابداری غیرحرفه ای، نرم افزاری است که قادر باشد؛ امکاناتی را در اختیار صاحبان کسب و کارها قرار دهد تا بدون نیاز به حسابدار و حتی دانش حسابداری، همانند یک دفتر روزانه اطلاعات مالی خود را در آن ثبت کنند و مانند یک حسابرس گزارشات و آمارهای مالی را دریافت کنند. 

نرم افزارهای حسابداری غیرحرفه ای، مناسب بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط (فروشگاهها، شرکتها و استارت آپها) می باشند و اینگونه نرم افزارهای حسابداری در کشورهای پیشرفته به صورت گسترده ای در حال استفاده هستند.

دلیل گسترش اینگونه نرم افزارهای حسابداری؛ نیاز مالکین و مدیران فروشگاهها، شرکتها و استارت آپها به حسابداری آسان و اشراف کامل بر امور مالی خود با پایینترین هزینه می باشد.

در بنگاه های اقتصادی بزرگ طبیعتا بایستی بخش حسابداری توسط خبرگان این امر اداره شود و گزارشات مورد نیاز مدیران و صاحبان سهام به صورت حرفه ای در اختیار آنان قرار بگیرد.

 ولی در بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط (فروشگاهها، شرکتها و استارت آپها) بسیاری از فعالیتهای مالی به صورت غیر حرفه ای صورت می گیرد و همچنین نیاز به شفافیت و دسترسی سریع تجار، به اطلاعات مالی، بازرگانی خود با یایین ترین هزینه بسیار ضروری است.
بنابراین ما بر اساس تخصص و تجربه ای که در زمینه امور مالی تجارتهای کوچک و متوسط داریم، نرم افزار حسابداری غیرحرفه ای مکانیزه را به فروشگاهها، عمده فروشی ها، پیمانکاران و بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط (فروشگاهها، شرکتها و استارت آپها) پیشنهاد می کنیم.


در ادامه به مزایای عمده استفاده از حسابداری غیر حرفه ای می پردازیم:
انجام ساده و آسان حسابداری بودن نیاز به داشتن دانش حسابداری

در حسابداری دوبل غیرحرفه ای  تعریف کدینگ برای حساب ها، ثبت سند رسمی، تشکیل دفاتر کل، معین و روزنامه حذف شده و کاربر فقط با ثبت بیجک های مالی، عملیات حسابداری بنگاه خود را انجام دهد. 

معمولا در حسابداری حرفه ای این اطلاعات جزء پیوست اسناد به شمار می آیند.

مانند : فاکتورهای خرید و فروش، رسیدهای نقدی و چکی، برگه های ثبت تولید. کاربر فقط اطلاعات اصلی مالی بازرگانی را ثبت می نماید و نرم افزار وظیفه انتقال تمامی این اعداد را به گزارشات مربوطه دارد.


بالا بودن سرعت ویرایش و اصلاح اطلاعات

با توجه به طراحی خاص اینگونه نرم افزارها؛ سرعت ورود اطلاعات بسیار بالا می باشد. بنابراین کاربران برای اصلاح و ویرایش اطلاعات نیازی به طی مراحل مختلف برگشت سند و … ندارند.

همچنین برای ثبت بده بستان های مالی نیازی به ایجاد و دانستن کدهای درخت حساب های حرفه ای نمی باشد و تجار فقط با اسامی اصلی حسابها کار می کنند.


قرار دادن پیش فرض ثبت های غیر مرکب برای بده بستان های مالی

در بنگاه های کوچک و متوسط در 90% اوقات ثبت مالی مرکب نبوده و از یک طرف بدهکار و بستانکار تشکیل می شود. بر این اساس پیش فرض ثبت در این گونه نرم افزارها به صورت غیر مرکب قرار داده می شود.

این امر سبب می شود که نرم افزار هوشمند عمل کند و همیشه از طرف های دوبل تمامی ثبت ها آگاه باشد.

و به راحتی می توان در گزارشات صورت حسابی از فیلتر طرف دوبل استفاده کرد؛ که بسیار مورد نیاز تجار می باشد.
مثال : بابت پول نقدی که هنگام تسویه از یک طرف حساب دریافت شده است؛ تجار می توانند به سادگی صورت حساب طرف حسابها با صندوق را از نرم افزار استخراج کنند.

امکان دریافت انواع ریز گزارشات 

باز بودن امکان اصلاح تمامی اطلاعات باعث می گردد تا بتوان حین دوره گزارشات متنوعی را از سیستم اخذ نمود.

مانند گزارش موجودی ریالی با هر کدام از انواع مرسوم Fifo-Lifo-Avg که در سیستم های حرفه ای به علت تعیین نوع کار در اول دوره حین دوره نمی توان روش را تغییر داد.

پایین بودن هزینه تمام شده بخش حسابداری

به دلیل عدم استفاده از روش حسابداری حرفه ای بنگاه برای ورود اطلاعات نیازی به استخدام افرادی که دارای دانش حسابداری باشند ندارد بنابراین می توان از پرسنل موجود و مورد اعتماد خود برای ورود اطلاعات استفاده کرد.

معمولا تجار فقط در صورت نیاز، یک نفر حسابدار را جهت کنترل ورود اطلاعات به صورت پاره وقت استخدام می نمایند.

طی تجربه 20 سال گذشته برلیان بسیاری از تجار و بازرگانان حتی این امور را نیز خود شان انجام می دهند.

قابل فهم بودن تمامی اطلاعات و گزارشات موجود نرم افزار برای صاحبان بنگاه های تجاری

به دلیل عدم استفاده از روش حسابداری حرفه ای ( کدینگ و ترازنامه و … ) صاحبان بنگاه های تجاری براحتی می توانند به اطلاعات مالی بنگاه خود اشراف داشته باشند.

از دیگر ویژگیهای یک نرم افزار حسابداری آساد ارایه گزارشات جامع و قابل درک برای تجار، بازاریان، بازرگانان و مدیران شرکتهای کوچک و متوسط برای اخذ تصمیمات مهم تجاری با دقت و کیفیت بسیار بالا و بدون واسطه می باشد.

امکان حسابرسی بنگاه های بیشتر توسط حسابداران

با استفاده از این روش حسابداران با صرف وقت کمتری می توانند؛ اقدام به نظارت بر امور حسابداری یک مجموعه کرده و امر ورود اطلاعات و گزارش گیری های روزانه را به خود بنگاه بسپارندو بیشتر در امر نظارت مشغول باشند.

همکاران حسابدار که مشتریان آنها با نرم افزار برلیان حسابرسی می کنند؛ تونسته اند به بیش از 30 بنگاه های تجاری سرویس حسابرسی خود را ارایه دهند و به هیچ عنوان به لحاظ وقت کمبودی نداشته باشند.

از ویژگیهای نرم افزار حسابداری برلیان یادگیری آسان آن می باشد؛ بر اساس تجربه 25 ساله و فروش بیش از 50000 نسخه نرم افزار؛ حسابدارن فقط با چند ساعت آموزش و مشاوره می توانند به حسابرسی و نظارت بر بنگاه های اقتصادی مشغول باشند.

در عین حال برلیان طبق درخواست مشتریان خود با تلفیق نرم افزار سیستم حسابداری برلیان 95 و برلیان ویژه حسابداران این امکان را فراهم کرده است تا بنگاه های تجاری بتوانند به صورت غیر حرفه ای اطلاعات خود را در نرم افزار سیستم حسابداری برلیان 95 ( غیر حرفه ای ) وارد کرده واز مزایای آن استفاده نمایند. و سپس در برلیان ویژه حسابداران اطلاعات تبدیل شده به فرم حرفه ای را به صورت اتوماتیک دریافت نمایند. تا در صورت نیاز بتوانند به مبادی قانونی مانند سازمان امور مالیاتی ، بانک ها و یا شرکت های حسابرسی ارائه نمایند.

ما را دنبال کنید:

اینستاگرام سرندکالا تلگرام سرندکالا پشتیبانی نرم افزار حسابداری برلیان

لطفا پرسشهای خود درباره سیستمهای حسابداری غیرحرفه را در بخش دیدگاه این مقاله بنویسید و برای ما ارسال کنید؛ تا کارشناسان ما در اسرع وقت به صورت رایگان پاسخگوی شما باشند.
فروشگاه اینترنتی سرندکالا انتخاب بهترینها برای برترینها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *