نرم افزار حسابداری برلیان

مدیریت مالی کسب و کار

مدیریت مالی یکی از مهم ترین عامل در رشد و بقای یک کسب و کار  است.

وقتی ایده ای را در سر دارید به همه جوانب آن توجه دارید به جز مدیرت مالی ایده و کسب و کارتان ما اینجا هستیم تا در این مورد به شما کمک کنیم:

پکیج های حرفه ای نرم افزار  جامع مالی بازرگانی برلیان

 

 سیستم جامع تحت وب و یکپارچه مالی بازرگانی برلیان 95

این پکیج مناسب مدیریت مالی و انبارداری یکپارچه شرکتهای پیمانکاری، شرکت های تولیدی، شرکت های پخش، عمده فروشی ها، رستوران ها، هتلها و فروشگاههای زنجیره ای که دارای شعبات متعدد هستند می باشد.

قیمت این پکیج از 6.700.000 تومان شروع می شود.

 سیستم یکپارچه مدیریت مالی بازرگانی برلیان 95 به همراه حقوق دستمزد

این پکیج مناسب شرکتهای پیمانکاری، شرکت های تولیدی، شرکت های پخش، عمده فروشی ها، رستوران ها، هتلها و فروشگاههای زنجیره ای می باشد.

قیمت این پکیج از 2.500.000 شروع می شود.

 سیستم یکپارچه حسابداری مالی بازرگانی برلیان 95

این پکیج مناسب شرکتهای پیمانکاری، شرکت های تولیدی، شرکت های پخش، عمده فروشی ها، رستوران ها، هتلها و فروشگاههای زنجیره ای، که به نرم افزار جامع حقوق و دستمزد بی نیازند؛ می باشد.

قیمت این پکیج از 1.700.000 شروع می شود.

 پکیج های خاص و کاربردی نرم افزارهای حسابداری اصناف برلیان 95

 سیتم حسابداری مالی، بازرگانی و انبارداری برلیان 95 ویژه رستوران ها، فست فودها باقابلیت پشتیبانى مانیتورهاى لمسى نسخه پیشرفته

این سیستم با قابلیت تعریف اطلاعات کامل غذاها، ایجاد طرف حساب و تعیین و کنترل اعتبار مشترکین اعتباری، امکان تسویه با مشترکین اعتباری و پرسنل، ایجاد کد اشتراک، امکان اتصال به کارتخوان بانک های مختلغ تعریف کاربر صندوق و تعیین شیفت، چاپ فاکتور در ابعاد مختلف و امکانات بسیار دیگر می باشد.

شروع قیمت از 950.000 تومان

 سیتم حسابداری برلیان 95 ویژه رستوران ها، فست فودها باقابلیت پشتیبانى مانیتورهاى لمسى نسخه ساده

این سیستم با قابلیت تعریف اطلاعات غذاها، ایجاد طرف حساب، امکان تسویه با مشترکین اعتباری و پرسنل، ایجاد کد اشتراک، امکان اتصال به کارتخوان بانک های مختلف تعریف کاربر صندوق و تعیین شیفت، چاپ فاکتور در ابعاد مختلف و امکانات بسیار دیگر می باشد.

شروع قیمت از 600.000 تومان

 سیتسم حسابداری مالی بازرگانی و انبارداری برلیان 95 ویژه لوازم خانگی ها و موبایل فروشی ها

این سیستم با قابلیت تعریف اطلاعات کامل کالاها به همراه شماره سریال، ایجاد طرف حساب و تعیین و کنترل اعتبار مشتریان اعتباری، امکان درج نوع تسویه در فاکتور، امکان اتصال به کارتخوان بانک های مختلف، اتصال به بارکدخوان، ثبت هزینه و درآمد، چاپ فاکتور در ابعاد مختلف، قابلیت چاپ دفترچه اقساط، تعریف ضامن، پیگیری و ارسال پیامک در موعد سررسید اقساط، محاسبه جریمه دیرکرد و امکانات بسیار دیگر می باشد.

شروع قیمت از 740.000 تومان

 سیتسم حسابداری برلیان 95 ویژه تعمیرگاههای موبایل، کامپیوتر و لوازم الکتریکی با قابلیت ارسال پیامک

این سیستم با قابلیت تعریف اطلاعات کامل کالاها به همراه شماره سریال، ایجاد طرف حساب و تعیین و کنترل اعتبار مشتریان اعتباری، امکان درج نوع تسویه در فاکتور، امکان اتصال به کارتخوان بانک های مختلف، اتصال به بارکدخوان، ثبت هزینه و درآمد، چاپ رسید پذیرش دستگاه در ابعاد مختلف، تعریف تعمیرکار و محاسبه پورسانت تعمیرکاران، صدور فاکتور فروش بهمراه ریز کالاها و خدمات صورت گرفته، اطلاع رسانی وضعیت کالا به مشتری از طریق پیامک و امکانات بسیار دیگر می باشد.

شروع قیمت از: 2.000.000 تومان

سرند کالا انتخاب بهترینها برای برترینها

ما را دنبال کنید:

واتس اپ و تماس با پشتیبانی سرندکالا نرم افزار حسابداری برلیان اینستاگرام سرندکالا تلگرام سرندکالا پشتیبانی نرم افزار حسابداری برلیان

لطفا پرسشهای خود درباره نرم افزارهای حسابداری را در بخش دیدگاه این مقاله بنویسید و برای ما ارسال کنید؛ تا کارشناسان ما در اسرع وقت به صورت رایگان پاسخگوی شما باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *