نرم افزار حسابداری برلیان, برلیان ویژه تجار و بازاریان

امکانات و ویژگی های حسابداری برلیان

امکانات نرم افزار حسابداری برلیان

نرم افزار حسابداری برلیان حاصل حدود بیش از ربع قرن توسعه بی‌وقفه و تعامل دائمی با کاربران برلیان است.

نرم‌افزار برلیان اولین برنامه حسابداری فروشگاهی و بازرگانی فارسی است که؛ در سال ۱۳۷۲ به بازار عرضه‌شده است. مهم‌ترین ویژگی نرم‌افزار حسابداری برلیان طراحی کاملاً ساده و قابل‌فهم برای بازاریان، بازرگانان و فروشندگان می‌باشد، این نرم‌افزار حسابداری از ابتدا تاکنون در حال به‌روزرسانی است و توسط ویندوز ۱۱ پشتیبانی می‌شود.

نگارش‌های قبلی این نرم‌افزار را کاربران با اسامی برلیان ویژه دادوستد، برلیان ویژه بازرگانان و سیستم حسابداری برلیان ۵۹ می‌شناسند.

در ادامه برخی از ویژگیهای نرم افزار حسابداری برلیان را ارایه می دهیم.

امکانات این نرم‌افزار از پایه مالی (حسابداری و دفتر چک) شروع می‌شود و با امکان اضافه کردن بیش از ۴۰ ماژول و افزونه کاربردی مالی، بازرگانی برای مشاغل و صنوف مختلف، یکی از جامع‌ترین و کامل‌ترین نرم‌افزارهای حسابداری فارسی است.

حسابداری برلیان به مدد طراحی خاص و ماژولار، گستره وسیعی از امکانات موردنیاز کسب‌وکارها را پوشش می‌دهد. با این ویژگی مالک نرم‌افزار حسابداری برلیان هنگام توسعه کسب‌وکار خود، برای اضافه کردن امکانات نیازی به تعویض نرم‌افزار و یا ورود مجدد اطلاعات ندارد، فقط کافی است بعد از پرداخت مبلغ ماژول موردنیاز، کد فعال‌سازی ماژول را از کلوپ برلیان دریافت و آن را در قسمت تعیین‌شده وارد کند، تا امکان مربوطه در نرم‌افزار حسابداری برلیان فعال شود.

پایه مالی نرم‌افزار حسابداری برلیان برای کنترل حساب‌های مؤسسات قرض‌الحسنه، مؤسسات مالی، شارژ ساختمان‌ها، شرکت‌های مهندسی و کلیه بنگاه‌هایی که نیازی به صدور فاکتور فروش کالا و کنترل انبار ندارند؛ بسیار مناسب است و امکانات جامعی را درزمینه مالی مانند کنترل مانده طرف حساب‌ها، مانده بانک‌ها، حساب صندوق، حساب تنخواه و ارائه صورتحساب و صورت‌های مالی را دارد.

دانلود رایگان نسخه دموی حسابداری برلیان

برای دانلود نرم افزار حسابداری برلیان بر روی این قسمت کلیک کنید.

دانلود رایگان فیلمهای آموزشی حسابداری برلیان

برای دانلود فیلمهای آموزشی نرم افزار حسابداری برلیان بر روی این قسمت کلیک کنید.

سرفصل برخی از امکانات نرم افزار حسابداری برلیان به شرح ذیل می باشد :
0
مشتری راضی افتخار ماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *